הצהרת נגישות

הצהרת נגישות - מלון כפר הנופש רמות

אנו במלון כפר הנופש רמות, בחרנו מאז ומעולם להעניק חשיבות עליונה במתן הזדמנות שווה לאנשים עם מוגבלויות, במסגרת זו אנו פועלים רבות כדי לאפשר לאורחים עם מוגבלות נגישות מלאה למבנים בבפר הנופש והן בשירותי האינטרנט הדיגיטליים.

נגישות אתר האינטרנט
אתר מלון כפר הנופש רמות מאפשר גלישה קלה למבקריו.
האתר עומד בדרישות הנגישות של תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013 ותואם את המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.

האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ביותר ומותאם לשימוש גם בטלפון סלולרי. הניווט באתר תוכנן להתמצאות נוחה והתכנים כתובים בצורה ברורה, המאפשרת הבנה טובה ומהירה על ידי כל המשתמשים.

כפתור הנגישות באתר מכיל תפריט לבחירת שירותי הנגישות הרצויים. בין השירותים המוצעים באתר: התאמת צבעים, קורא מסך, ניווט מקלדת, חסימת הבהובים, הבלטת טקסטים, התאמת גודל פונט ועוד, כאשר ניתן לבחור אחד מהם או לשלב ביניהם.

לאחר בחירת השירות המתאים, מתבצעת התאמה מהירה של האתר ומאפשרת לגולש התמצאות והבנה קלה ופשוטה של תכניו.

סייגים לנגישות

יש לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

האתר מכיל תוכן שחלקו נבנה לפני שנים רבות וטכנולוגיות שונות.
במידה ונתקלתם בעמוד או רכיב שאינו נגיש, והנכם זקוקים להתאמות נגישות, אנא פנו אל המחלקה המשפטית: 09-9603709 או באמצעות דוא”ל [email protected].

 

מפורטים מטה הסדרי הנגישות :

סיוע בהזמנת חדרים נגישים

ניתן לפנות אל מרכז ההזמנות לקבלת סיוע בטלפון
04-6732636  או באמצעות דוא״ל  [email protected]

חדרים נגישים

  • חדרים נגישים  עם דלתות בעלות מפתן רחב , חדרי אמבטיה ושירותים עם מאחזי יד וציוד עזר משלים.
  • צוות ההזמנות שלנו מיומן ויתאים לכל אורח את החדר המותאם עבורו

חנייה

  • ישנם מקומות חניה לנכים במלון. ניתן ליווי וסיוע לאורחים עם מוגבלות בראייה
  • ישנה גישה לאורחים בכיסא גלגלים, קיים רצף גישה מהחניה דרך הכניסה, למרכז הקבלה, ועד קבלת השירות (כולל מעליות)

דלפק קבלה

  • לבקשת אורח ניתן פולדר לחתימה לשימוש שאינו בסמוך לדלפק.
  • במידת הצורך, ניתן לבקש מנציגי השירות סיוע במילוי טפסים.
  • מוקד טלפוני נגיש – המענה הקולי הונגש והמידע מועבר בקול ברור, ללא מוזיקת רקע

שירותי נכים

  • ישנם שירותים נגישים לנכים בלובי הבניין קומה 3
  • רוחב פתח הדלת כ ….
  • קיים מאחז יד
  • דלת התא נפתחת החוצה

מסעדת המלון

  • קיימת גישה למסעדת המלון באמצעות מעלית
  • גובה המזנון להגשה עצמית ??  ס"מ
  • צוות העובדים מתודרך לסייע לבקשת אורח עם מוגבלות

בריכת המלון

  • קיימת גישה מונגשת לאזור הבריכה
  • קיים מעלון בתוך הבריכה

יש לציין שאנו ממשיכים במאמצנו לשפר את נגישות המלון, כחלק ממחויבותנו לאפשר שירות נגיש לציבור הרחב, כולל אנשים עם מוגבלויות. במידה שתתעורר בעיה או שאלה כלשהי בנוגע לנגישות, אנא ידעו אותנו, ונעשה את מירב המאמצים למצוא פתרון הולם ולטפל בבעיה בהקדם האפשרי.

מתאם נגישות

רינת עולמי שריקי – 046732636 שלוחה 502

[email protected]

האתר משתמש בעוגיות (cookies) על מנת לסייע בניווט, ניתוח השימוש באתר ולסיוע בקידום השיווק. שימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות מדיניות פרטיות.