סוויטות בצפון לזוגות

מתחם בקתות טבע​
סוויטות בצפון לזוגות

אחד מקהלי היעד העיקריים שלנו כאן במלון כפר הנופש רמות הוא זוגות המגיעים לחופשה רומנטית ונעימה בצפון. אנו מציעים הן את התנאים המושלמים והחדרים המפנקים ביותר המתאימים לזוגות, והן את כל המתקנים, השירותים והקרבה לאטרקציות ומוקדי עניין וטיולים שעשויים לעניין זוג במהלך נופש.

אילו סוגים של חדרי ומתחמי אירוח המתאימים לזוגות אנו מציעים כאן בכפר הנופש, כאלו אשר יהפכו מיד כל נופש זוגי למושלם וחלומי מאין כמוהו? וכיצד יכול להיראות הנופש הזוגי המושלם כאן אצלנו?

נוף מול המלון

חדרי אירוח מפנקים במיוחד ומושלמים לזוגות בנופש

אנו מציעים מספר סוגים שונים של חדרי אירוח, חלקם בפועל משמשים רוב הזמן בתור סוויטות בצפון לזוגות. אנו מארחים כאן הרבה זוגות המגיעים לחופשה רומנטית וחלומית של ממש, ומעוניינים כמובן לשהות במתחמי אירוח מתאימים, נוחים ומפנקים.

למשל, מי שמחפש/ת אחר סוויטות בצפון לזוגות אשר יהיו גדולות ומרווחות צריך/ה לבחון את מתחם בקתות הטבע שלנו, הכולל צימרים מעץ ברמה הגבוהה ביותר המכילים מרפסת, גינה מלאה בעצים וצמחייה מקומית, מיטת קינג סייז מרווחת, ג'קוזי משלכם, מכונת אספרסו ועוד. כל מה שצריך על מנת שזוג יוכל להתפנק ולהרגיש כמו מלכי העולם לכמה לילות…

גם חדרי הנופש דלאקס שלנו מתאימים במיוחד בתור מקום אירוח מושלם לזוגות – זהו חדר קטן יותר מאשר הבקתות, אך עדיין ללא ספק גדול ומרווח מספיק עבור זוג. גם כאן תמצאו מרפסת או יציאה לגינה, הפעם עם נוף עוצר נשימה של הכנרת הפרוסה לרגלינו. וכמובן שגם אלו חדרים בעלי אבזור מלא ומפנק ביותר, כראוי לחופשה רומנטית…

במתחם הבוטיק שלנו (של'ה דלאקס) תוכלו למצוא סוויטות זוגיות כפריות ויוקרתיות, הכוללות כל אחת ספא פרטי משל עצמה: ג'קוזי גדול, סאונה יבשה, מוצרי טיפוח, מרפסת פרטית ועוד. מושלם ליום נישואין, ירח דבש, יום הולדת או סתם נופש זוגי אקסקלוסיבי.

מתחם בקתות טבע​

כך יכולה להיראות החופשה הזוגית שלכם אצלנו

אז כיצד תיראה החופשה הזוגית שלכם כאן אצלנו במלון כפר הנופש רמות?

ובכן, כבר ציינו כמה מאפשרויות האירוח וסוגי הסוויטות המפנקות שאנו מציעים, וקיימות אפשרויות נוספות אותן תוכלו למצוא כאן באתר או ליצור עימנו קשר (בפרט, שאלו אותנו על יחידות האירוח היוקרתיות עם בריכה פרטית – View Point).

מלבד לסוויטות בצפון לזוגות אנו מציעים גם סביבה של כפר נופש פסטוראלי ומפנק – בריכה גדולה עם מדשאות ירוקות רחבות ידיים, מסעדה מצוינת עם נוף פנורמי עוצר נשימה של ממש, בר נעים ורגוע בלובי המלון בו אפשר לשבת יחד לשתות משהו טוב בערב ומתחם קומזיץ בו תוכלו גם לעשות מדורה קטנה אם תרצו.

כמו כן, במרחק נסיעה קצרה מכאן תוכלו להגיע במהירות לכנרת, לאינספור מוקדי טיולים ונקודות תצפית ברמת הגולן (כולל מקורות מים טבעיים ומרעננים במיוחד) ואף לאזור הגליל העליון או התחתון המציעים גם כן אפשרויות רבות לטיולי יום נעימים.

לסיכום, אנו מספקים את הסביבה האולטימטיבית עבור נופש זוגי רומנטי ובלתי נשכח בצפון. בחנו את סוגי הסוויטות בצפון לזוגות וחדרי האירוח שאנו מציעים, ובואו לחופשה שתכניס המון הנאה, רוגע, שמחה ורומנטיקה לקשר שלכם.

האתר משתמש בעוגיות (cookies) על מנת לסייע בניווט, ניתוח השימוש באתר ולסיוע בקידום השיווק. שימוש באתר מהווה הסכמה לשימוש בעוגיות מדיניות פרטיות.